söndag 1 september 2013

Höst ska det vara nu.....

...Och detta har hänt under min helg!

Jag har gått en skogrunda och anordnat en hösttallrik
för idag är det den 1 september
och SMHI säger att det är höst!
Vi plockade också en stor kasse
smörsoppar.
Jag älskar att plocka svamp.
Sett storsjöodjuret härja i Stäviedammarna.
Varit på loppis och fyndat nostalgi!!
Bilder kommer snart.
Allt detta med en älskad man!

Och så i morse fick jag sms
"Pigg på Brunch, Grand Hotel i Lund?"
Så klart jag ville!
Mys med ena sonen och hans goa flickvän!
Kan en helg njutas mer?
Kram Milott

3 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Härlig helg du haft :O)
Visst är det höst nu, här har det regnat mest hela dagen. Passat på att tända massor med ljus & myser runt i tofflorna och småplockar lite.
Önskar dig en fin fin start på nya veckan kram kram Arja

fianathome sa...

Låter alldeles fantastiskt. Jag älskar också plocka svamp. Soppor är så goda. Smakar extra gott om man hittat dom också :)
kram
Fia

idémakeriet sa...

Härligt att du har njutit så från din helg.
Ja med hösten kom ju också regnet, behövligt för trädgården i alla fall:)
Ha det mysigt vännen.
Kram Gerda