fredag 7 januari 2011

Fredagsmyyyyys!

Idag har jag varit i Borgeby kryddgård och handlat kryddor bl.a. Fantastisk liten affär med kryddor, téer,  strössel och massor av annat gott.

Jag kunde inte motstå det gröna teet som heter Strawberry fields, (Beatles, mina favoriters låt) det vita téet vid namn Heavenly peace (Vem önskar sig inte det?) och sedan fast jag inte dricker likör köpte jag Änglalikör.  Bara för att det hade namnet ängla, haha. Jag får berätta hur himmelskt det smakar senare ;-)

Jag köpte också olika kul godisströssel. Det fanns polkagrisströssel, cappucino, saltlakritssmak och mycket mer. Jag tog grillpinnar toppade med  marshmallows som jag doppade i smält choklad och sedan i olika strössel.

Nu blir det fredagsmyyyyys……….
Kram
Er Milott

1 kommentar:

Att vara någons fru sa...

Vilken underbar butik! Jag skulle shoppat ihjäl mig :)