torsdag 18 juli 2013

En skön eftermiddag!


Igår hade jag 2 av mina barndomsvänner här hemma, 
 Pia och Nette med bloggen Carpe Diem !
 
Nette bar det gulligaste linne man kan tänka sig, om man som jag är shabbychikare.
 
Vi har alltid så mycket att prata om.
Härliga skratt och en och annan kom ihåg-tår!

Det är skönt när man inte mötts på länge och det känns som igår, 
som om ingen tid har passerat, liksom! 
Det är vänskap!
Tack mina kära töser för en trevlig eftermiddag under tulpanträdet,
som fortfarande blommar!
Jag förärades ett granatäppelträd! 
För inomhusbruk är det, tror jag ;-)
Ha en skön fredag! 
Kram
Milott

3 kommentarer:

jeannette sa...

Fina Milott
Tack för en mysig efter middag. Och tack för alla ideer du ger mig och nu kan du tro att jag också ska komma igång att sy ;)

Othilia sa...

Granatäpple! Kul. Kan hanteras som en pelargon. Ute sommar, inne vinter.
Jättefin dukning.

Jennie Bergius sa...

Underbar bukett och dukning, mysigt med gamla vänner på besök :)