lördag 22 juni 2013

Trevlig midsommardag!



Här ska mannekängas!
Någon frågade, så här blev klänningen på midsommaraftonen!
Tyvärr blev inte färgen som i verkligheten. Det är väl något jag missar på inställningarna.
Sonen fyllde dessutom 16 år samma dag!

Vi åt och åt och åt och åt! 
Proppmätta var vi igår men både jag och pojkvännen är nöjda med vår midsommarbjudning.


Äntligen efter 2 år hängde jag ut min krona med trashängen.
Jag har fler idéer som ska förverkligas i trädgården i sommar!
"Mothers choice" 
Ha en gó fortsättning på midsommaren!
Kramkram

4 kommentarer:

Arja sa...

Halloj snögging!
Du klär verkligen i din fin fina klänning :O)
Önskar dig en fortsatt trevlig helg
kram kram Arja

fianathome sa...

Ohhh, så snyggt!!!
Den 11 juli passar jättebra. DET ser jag fram emot <3
Då får man kanske höra planerna :)))
kram och suss gott
Fia

Rosa i huset i vitt sa...

Snygg klänning och vilken fin traskrona du har
kram Rosa

idémakeriet sa...

O vad stylig och snygg du blev vännen.
Klänning sitter härligt på dig.
Hoppas att ni har njutit av midsommaren och grattis i efterskott till sonen.
Kram Gerda