söndag 1 juni 2014

Jag har blivit med ny säng!


Så här trött blir man av att sätta ihop en säng!
Jag har blivit med ny säng!
Jag och en älskad som trängts på en yta av 1.40 m bredd får nu 20 hela centimeter till.
Hade det inte varit för Isa hade jag haft en lång sovmorgon i morse.
Min nya säng är dunderskön!
Just nu avlöser loppisarna varandra här i Skåne!
Här är ett fynd, för några kronor, omtalad just för att det är Märtha Louise som är medförfattare.

Jag önskar Er en fin vecka.
Vet Ni, semestern
 närmar sig…….
Kram Milott

4 kommentarer:

fianathome sa...

Oh va gött!! En go säng är bästa vän :)
Härligt med semester som närmar sig. Nu kommer ju sommarvärmen.
kram
Fia <3

Arja sa...

Halloj Milott!
Grattis till nya sängen :O) Mysigt med massa loppisar, här har det varit lite dåligt med loppisbesök för tillfället! Kul att du gillade armbandet, spännande att se din när den är klar :O) Sjävklart får du länka!
Ha d gott kram Arja

fianathome sa...

Gomorgon!
Va häftigt att du köpt en sån pelargon. Tirup är fantastiskt att besöka. Min favoritplats då jag bodde i Lomma. Googlade på sörgårdens pelargoner och det visade sig komma från Åkarp!! :=0 Kabbarp!
Visade sig att de är stora på pelargoner.Alla lappar som är rosa och står "Sörgården" kommer från Kabbarp. Lyllos dig som bor så nära.
Jag har inte varit söderut på länge. Borde ta mig en tur faktiskt - fast det får bli en "bra" dag först. Ha det så gott nu. kramar <3

Julia sa...

Me encantan las fotografías son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito a visitar el mío y espero que disfrutes del post de esta semana, la decoración hindú de jardines y si no eres seguidora me encantaría que lo fueras, te espero en mi bloc elracodeldetall.blogspot.com