lördag 26 januari 2013

Härlig förväntan!


Hej alla goa vänner därute! 
Igår kom lönen och jag min vana trogen stack iväg till Hvilans utbildningscenter i Kabbarp! Köpte deras egenodlade hållbara tulpaner, rosor och mer vita scillor!
Idag blåste det "bit"blåst på promenaden, sådär 3 minusgradig som blir iskall och känns 20 minusgradig när det blåser! 
Munnen blir stel så man knappt kan prata men Isa blev nöjd och ligger här som en svart extrakudde i soffan och vilar...
 
..och i kväll ska jag iväg på träff med gamla vänner som jag inte träffat på mycket, mycket länge!
Det känns så där härligt roligt och man blir som ett barn inför ett kalas!
Spännande, spännande!
Ha en underbar lördag!
Kram
Er Milott

4 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en trevlig helg
kram Rosa

idémakeriet sa...

Ja det var iiiiiissssskaaalt ute,
Och vet du var stora dottern gjorde idag.
De gick och bastade i bastubåten och tog sig en dopp i sjön.
Ja ja jag hade dött men hon tyckte det var rätt så skönt.
Ha nu en mysig kväll vännen, härligt med lite pirr i magen:)
Kram Gerda

fianathome sa...

Åh är ju så roligt med kalas. Favorit hos mig.
Träffa vänner och skratta - vad kan vara mer roligt?
Här är kallt med. Ska strax gå och sova. Frusit alldeles för mycket.
KRAM
Fia

idémakeriet sa...

O vad härligt att höra att du blev glad för dina saker.
Tack för att du berättar detta för mig, det glädjer mig verkligen:)
Ha en trevlig helg vännen.
Go kram Gerda