tisdag 18 september 2012

Kamerakursläxa!


Imorgon är det dags för andra kameralektionen!
Förra gången fick jag i läxa att visa rörelse på bild!
Här är resultatet:

  Sonen på väg……….



Samma son sa ”-Vad är det för svart pulver Du häller ut på det fotot?



Jo, det är Isa som hoppar efter godis!


Med kameran bakom ratten, omvänd strategi från det
första
heart

Den här bilden är jag mest 
glad över!
 Jag tog måååååånga foton innan den blev ok!


Jag använde en ficklampa att skriva citatet med!

Kram
Milott

5 kommentarer:

Kringlan sa...

Bra gjort!
Näe, jag har inte bloggat på länge och tar dåligt med foton så det kändes inte riktigt som om att jag skulle ta upp en plats där uppe i Helsingborg. Saknade dock det :( Hur är det annars? Kram

Emschen sa...

Men vad jag gillar den sista biten! Måste lära mig! Måste hittat tid att lära mig nya saker mer än på jobb.

Kram

fianathome sa...

Åh va fräckt..jag blir inspirerad av att ta fler foto. Det är ju så himla roligt. Tänk förr....då fick man ta en rulle och sen glömde man den i kameran för att framkalla ett halvår senare och lika snopet vart det när man såg resultatet. Det var INTE bättre förr :)))
kramelikram
Fia

Rosa i huset i vitt sa...

Vilka häftiga och härliga bilder..den med hunden var för härlig

ha en bra dag
och en trevlig helg
Kram Ros

Anonym sa...

Ååååh, vad fina bilder! Hur coolt som helst!