fredag 8 juli 2011

På en promenad med Isa!




Att vandra på en skogsväg med sin hund, en stilla morgon innan alla i stugan har vaknat,
 är guld för själen!



 Man kan bli smått berusad av alla intryck.....



 att bestämma sig för att inte tänka på något annat än ljuden man hör.....


eller se alla färger som kan tänkas finnas där man går......
  

en slags stilla meditation.......


 Ser Du ansiktet i stenen?



Ser Du det nu då?



och så känna att -Mmmm, nu är det strax frukost.....


och komma hem igen och väcka alla som slumrat så sött i sina sängar.....

Ha en skön helg alla goa

Milott

6 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Morgonstunden är det bästa på hela dagen, :-D fina bilder men jag kan inte riktigt se ansiktet i stenen, fast jag ser lite dåligt.

Jag har ju inte blogger, men du kan läsa här hur man gör..http://www.tipsblogger.com/2009/11/how-to-add-favicon-to-blogger-blogspot/

Först måste du göra en favicon själv, du väljer en bild som ska vara 16*16 mm och sen får du leta upp en favicon generator på nätet, där står förresten en lista i länken ovan, där gör du om bildfilen till en .ico fil, sen borde du kunna följa instruktionerna på länken ovan.

Kram och ha en fin dag i målartagen,
L

Milott sa...

Tack Lingon, för hjälpen! Jag vill också ha en nämligen! Din är så fin!
Kram

Lingonberrie sa...

Hoppas du får till det. :-D Jag gillar din bloggbakgrund, den är lite steampunk tror jag? .-D

kram och ha en fin söndag!
L

Milott sa...

Ja, Du, jag undrar om Du kommer ihåg Monthy Python, mina favoriter. De använde bilder av det här slaget och lekte sig fram med animerade alster bl.a.
Kram

Milott sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Rebecka sa...

Vilka härliga bilder!